Produkter för din rörlighet (1)

Mobilisering av mjuka färdigheter - Hur man tillfredsställer sina kunder utan att bränna ut sig?

Mobilisering av mjuka färdigheter - Hur man tillfredsställer sina kunder utan att bränna ut sig?

Att trivas i sitt yrke inom kundrelationer och leverera den förväntade servicekvaliteten genom att mobilisera sina "soft skills" Mål med utbildningen: - Anpassa sin kommunikation till kundernas beteenden, - Utöva aktiv och lugn lyssnande för att förstå och tillfredsställa deras behov, - Mobilisera sina förmågor fullt ut till kundens tjänst. Fördelar: - Bättre självkännedom: skapa en personlig handlingsplan för att mobilisera sina "soft skills" (relationsförmågor), - Mer effektiv kommunikation (både i professionella och personliga sammanhang), - "Zen-känsla", även vid spänningar, i relationen med kunder / spara personlig energi. Innehåll: Denna utbildning genomförs på distans och består av 4 moduler om 2 timmar i virtuellt klassrum (synchronous distansutbildning) + 30 minuter avståndsbedömning.